Sweet frens o' mine

Tuesday, November 2, 2010

Cinta itu satu obsesi

Sungguh tidak aku menyangka air mata ini mengalir lagi...

Hari ini bukanlah hari yang menggembirakan. Biasalah adat kehidupan. Seronok diselangi kesedihan. Ataupun lebih kepada kesedihan diselangi keseronokan? Berita semalam masih menyengat kalbu, hati, perasaan lantas menyebabkan mega emosi ini berarak mendung.

Aku betul-betul tidak menyangka hari ini datang juga dalam titik sejarah hidup aku. Malahan terlalu awal. Salah aku mungkin untuk menyangka begitu. Semalam memang tragis begitu juga hari ini dan mungkin juga esok (ku harapkan tidak). Walaupun ada harapan untuk aku bertemu dia kembali, mungkin sebulan lagi. Diperkatakan sebegitu.

Siapa mahu meneman aku di hari cuti? Menggembirakan aku tika keserabutan IB? Cuti Diwali ini mungkin rasa kosong tanpanya, begitu juga hari jadi, nampaknya tahun ini dia tidak sempat untuk bersama denganku menyambut hari kelahiran bersama. Maafkan aku sayang, nampaknya aku terlalu cuai, ku harap kamu cepat sembuh D60 ku.

Banyak sungguh memoriku dirakam oleh kamu, tapi tidak ada satu pun memori tentang kamu, ironikah ini?

Sungguh tidak aku menyangka air mata ini mengalir lagi.


2 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More