Sweet frens o' mine

Tuesday, January 3, 2012

Pampered V2.0.

Duh, awal tahun. Lagi.

zzz, spt biasa resolusi bru, which is for this year.. dont hav one. Yup a year wif no resolusi. Let's try that one. 

Rawrr, haha x sabar nak mula blaja balik, maksud aku blaja ngn members sekolompok sama umur. Amatlah buhsan utk belajar solo especially kalo subjek yg ko ambik tu tidak melibatkan appresiasi seni musik atau teater magikal, u know what I mean. 

Ok, sermalam aku jadi teramat buhsan, so aku jalan2 n secara tak sengaja terbeli brg seperti di bawah, 


Ya ini dia Xbox4 terbaru dari the bodi shop, grr geram aku jln2 terbau bau biskut famus amus dari kedai bodi shop ni. So dengn x semene2 aku ter'masuk' ke kedai kosmetik klassy organik tu, haha. Baru igtkan  hari ni x nak sentuh dompet, but it's new year! Time utk kuruskan dompet lorh,


Actually, benda yg aku beli ni by default x de la wrapper2 pun, haha aku je yg ngada2 nak wrap, ala2 giving gift tu someone gitu, euww pampered la skit dri sendiri. 


Tada! Unbox, *throwing away the wrappers* haha environmental frenly x?


 

Ok simpan dlu, next yer la pkai, *tutup kabinet, habuk mula menari2*

5 comments:

lama menyepii...
finally ade jugak hupdate..
behabuk dah aku tnggu..
=p
ape cer ko skrg?

Haha,aku still aku, alas aku tak jumpa apa2 soul kat sini yg betul2 boleyh buat member. All are polymers, *sigh

eceh..
btw, study la elok2. pepandai la pilih kawan walaupun tak de yang macam aku (aku tau...)
hahahahahahhahahaha
*gelak riak

Btw hav u read my awesome blog? falsafahsipensilwarna.blogspot.com

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More