Sweet frens o' mine

Tuesday, June 7, 2011

Rindu KMS

Shoot! Tak sangka aku akan cakap aku rindu sekolah tu, siap boley buat post lagi. Tp serius semenjak keserabutan-kesibukan-keramaian IB berakhir aku rasa kosong. Ye la orang semua cakap lepas abis IB nak berehat, serehat-rehat nya(aku ler tu).

Ahaks, x sampai seminggu abis jer BTN, aku da gelisah. Da rasa mcam 5 tahun menganggur, hiperbola kan? Tp hakikatnya memang bosan kot.

Aku rindu..

bunyi keluhan "IB susah dowh"..
bunyi shower no. 8 ( favourite shower aku)
alarm clock roomate aku..
bunyi kucing yg aku slalu bg makan..
bahan2 member2 aku samada seKelas, seAsrama, seIB, seKMS dan seAngkatannya
bunyi siren untuk ke DS..
bunyi budak2 main futsal depan Farabi
dan bunyi pintu locker besi yang berkarat..

aku rindu..

aktiviti CAS..
buat math portfolio.. yang sgt apekah..
aku rindu ayat plagiarisme
aku rindu kelas
rindu cikgu2 ( madam Rohana! )

etcetera byk sgt nak disenaraipendekkan,
jimat space skit.

Tapi secara reverse psychology, kalau ad org tawarkan aku rm 100 000 pun aku tak kan lalui lagi IB. Serius.
Hahaha, kiranya da abis IB boley la kan nak ckp rindu2 ni, dlm IB menyumpah2. Twoface!

Lumrah manusia kan. Sekiranya korang paham penulisan aku.

4 comments:

weh gambar psiko! cis! IA maths tuuu~

Lisa Kamal: Yes ad gak org perasan~

ab & R-lau: Apekah?

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More