Sweet frens o' mine

Wednesday, June 8, 2011

Notasi Fonetik

Oleh kerana keserabutan fikiran memikirkan waktu-waktu yang dibazirkan. Aku mula menyenarai-pendekkan perkara-perkara rasional utk dibuat. Antaranya adalh seperti berikut:

1) Polish public speaking skills. (Bosan)
2) Enhance fotografi skills. (Done)
3) Menimba ilmu2 blogging di web. (Antara alasan eskapisme yg bagus)
4) Buat videolog? ( Serius aku da gile)
5) Do photoshop more (Done)
6) Program turun ke dapur. ( Ini bagus kata mak)
7) Jalan2 Malaysia ( low on budget la)
8) Belajar Mandarin

Selepas lama menyenarai last skali no 8 jugak aku buat, ntah demam apa kah aku rasa bahasa Mandarin sgt menarik, padahal baru belajar hanyu pinyin.

Gosh da cukup, itu je aku nak ckp. Wish me luck in learning Mandarin.

Homonim berselit idiosinkrasi betul la aku ni.

2 comments:

wish to belajar mandarin jgk, good luck

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More