Sweet frens o' mine

Saturday, April 16, 2011

Puas Luas

Walaupun aku tak puas hati kenapa R2 terkeluar Maharaja Lawak, tapi aku puas dgn bilik aku sekarang. Kemas confirm la kan, kalau tak, tak terrbaik la, apapun feature yg terbaru diletakkan adalah luas.

Preview skit. 

Model: Aimi 10.1

Aku da cakap spacious kan? Cuma modify 2 katil, 2 meja je korang da dapat ruang belajar yang sangat selasa dan efektif. Apapun cuma berbelas hari je lagi aku nak guna ruang ni, so mari maksimakan penggunaan masa!

mode: Rindu kucing, udang, ikan, author kembara maysa, mak, adik, abah, DIA, dan bilik kt umah. (list rinduan tidak mengikut urutan)

6 comments:

wow DIA? asal tak tambah inverted comma weh?hahah!

This comment has been removed by the author.

Oish, hey terharu gak ar ko tegur aku ri tu~ Haha Anyway best of luck, chaiyo3x..

habis? dah lalu lalang depan aku. tegur bertempat lah kan.
u too.may luck shines on us.amin.

err yg alphabet tu mmg 4 keping je ke?

DIA????? hana tajima version sepet ke?

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More