Sweet frens o' mine

Saturday, September 5, 2009

50 First Dates!!


Teringat Nurin kan sebuah cerita, mengenai seorang lelaki yang macho yang baru berpindah ke sebuah perkampungan yang sederhana.

Dibuat nyer cerita kebetulan rumah beliau bersebelahan dengan rumah seorang gadis yang cun’ mengalahkan epal merah yang dikilatkan ( cun ke epal merah? ). Oleh kerana ke’cunan itu si lelaki yang romantic orgnyer cuba la ‘approach’ gadis tersebut.

Nak dibestkan cerita lagi, lelaki tersebut dgn mudahnya membuatkan si gadis tersebut jatuh cinta dengannya dalam masa satu hari. Tapi cuba korang semua bygkan.. Korang berjaya meluahkan perasaan korang kepada si dia pada hari ini.. tp pada keesokknnya si dia terus lupa akan janji itu..

Inilah yang terjadi pada lelaki macho dalam criter ni apabila dier mengetahui yang perempuan tersebut mengalami memori sindrom yg kritikal.. perempuan tersebut akan lupa segalanya yang berlaku semalam dan perkara ini berlaku setiap hari!!

Namun, oleh kerana cinta lelaki ini yg mendalam, beliau telah mencuba setiap ari dgn cara yg baru untuk memikat hati gadis tersebut.. So everyday, adalah hari 1st time diorg bercinta..
Dan inilah synopsis bagi movie pilihan bulan nih.. The 50 First Dates... Huhu selamat menonton~

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More