Sweet frens o' mine

Friday, June 26, 2009

~Wrap Up~ Edisi Jun 09'

SMS membunuh!

SMS kini sudah menjadi ‘trend’ oleh kerana sifatnya yang mudah dan kos yang rendah, dan statistik juga menunjukkan bahawa bilangan SMS sememangnya sudah melebihi bilangan panggilan (tak perlu statistik pun dah sedia maklum!).
Teruskan membaca..




Jenis Kekasih Bahagian 1

Seperti mana adanya jenis-jenis kek di kedai kek kesukaan anda, begitu juga adanya jenis-jenis kekasih yang anda perlu tahu. Secara amnya kekasih ini dibahagikan kepada enam jenis: Teruskan membaca..



Jenis kekasih Bahagian 2

Pragma (Logikal)
Lelaki yang amat praktikal dan realistik. Cinta jenis ini dicirikan sebagai logic dan munasabah. Individu itu lebih mengutamakan praktikaliti daripada angan-angan cinta.

Teruskan membaca..


17 Again



Kali ini buat pertama kali dalam ruangan ~Love~Wayang~ edisi Jun, penulis telah memilih filem 17 Again. Mengapa? Kerna penulis mendapati filem ini menarik dan sesuai ditonton bagi kamu dan si dia bagi bulan ini.
Teruskan membaca..







Hana Kimi



Sedang penulis sedang seronok melayari web mencari drama pilihan bagi bulan ini, terjumpa penulis dengan dengan siri drama Hana Kimi dari Jepun ini jika penulis tidak silap.

Teruskan membaca..



Tiada Yang Kedua & ps I Love You



Tiada Yang Kedua

Sedang penulis menghadiri PestaBuku Antarabangsa yang lepas, terjumpa penulis dengan novel baru yang diterbitkan oleh syarikat penerbitan novel yang tidak asing lagi iaitu Alaf 21. Novel yang dimaksudkan penulis adalah Tiada Yang Kedua.


Ps, I Love You


Berlatar belakangkan Ireland, Holy Kennedy seorang gadis rupawan, telah berkahwin dengan seorang lelaki yang romantis, matang dan kacak bernama Gerry.
Teruskan membaca..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More